SAP BUSINESS ONE KOMPLEKSOWA OBSUGA I ZARZĄDZANIE W ZAKRESIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNO-INTERNETOWYCH, TARYFIKACJA POŁĄCZEŃ
Przedstawiamy Państwu system SAP Business One jako rozwiązanie branżowe, dostosowane do potrzeb zarządzania i kompleksowej obsługi firmy zajmującej się działalnością telekomunikacyjną w zakresie sprzedaży usług telekomunikacyjno-internetowych, konserwacji central i taryfikacji danych z central telefonicznych oraz zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną.
SAP Business One jest najlepszym i łatwym w użyciu oprogramowaniem automatyzującym procesy biznesowe. Umożliwia on rozwijającym się firmom optymalizację procesów operacyjnych i administracyjnych oraz uzyskanie lepszej kontroli nad własnymi transakcjami biznesowymi, rozbudowany o rozwiązanie dedykowane dla branży telekomunikacyjnej typu Add-On jest idealnym systemem dla firm sektora usług telekomunikacyjnych.
Rozwiązanie Add-On posiada funkcjonalność która w branży telekomunikacyjnej została wdrożona i przetestowana, nie mniej jednak jest ona ciągle rozwijana i udoskonalana. Istnieje możliwość dostosowania i przebudowania funkcjonalności pod unikalną specyfikę Państwa firmy korzystając z istniejącego rozwiązania i zdobytego doświadczeniu.
Rozwiązanie dedykowane typu Add-On przykładowa funkcjonalność:
- Taryfikacja danych z central telefonicznych na podstawie plików generowanych przez centrale
- Taryfikacja według schematu rozliczeń sekundowych lub impulsowych
- Zaimportowanie plików już po taryfikacji w innym systemie taryfikacyjnym do systemu SAP
- Definicje central telefonicznych pod taryfikacje, wiązki, grupy prefiksów własnych
- Słowniki prefiksów połączeń, stref połączeń, taryf, dni świątecznych taryfikacji, cen dynamicznych, cen statycznych itp.
- Mechanizmy raportowania danych już po taryfikacji ich eksport do zewnętrznych systemów
- Zarządzanie, konfiguracje numerów i usług telefonicznych na obiektach, centralach
- Zarządzanie, konfiguracje techniczne dla kart telefonicznych, internetowych, par miedzianych
- Zautomatyzowany proces zleceń technika, obsługa zmian parametrów na kartach i każda zmiana zostaje wydelegowana do wskazanego technika jako zmiana do wykonania na centrali
- Wysyłka dokumentów zleceń technika w postaci wytycznych dla technika na maila w formacie PDF
- Automatyczna aktywacje usług klienta poprzez zatwierdzenie zlecenia technika bieżąca lista zleceń do wykonania dla technika, automatyczne naliczanie usług aktywacji jednorazowych przy zamykaniu zleceń
- Automatyczne proces wystawiania faktur na podstawie danych z systemu i parametrów do wydruku danego klienta. Kilka tysięcy faktur wystawiane i drukowane automatyczne w ciągu kilku godzin: faktura, faktura z zestawieniem zaległości, załącznik zestawienie połączeń, biling szczegółowy do faktury, dokumenty kaucyjne
- Weryfikacja danych przed fakturowaniem, zgłoszenie różnic klienta od średniej z ostatniego okresu fakturowanie. Podgląd i analiza różnić technicznych parametrów dla klienta w zadanym okresie
- Klienci ramowi, rabaty, cenniki specjalne
- Obsługa kaucji za urządzenia wynajmowane (modemy internetowe), zestawienia i kontrola kaucji
- Obsługa cesji klientów i ich migracja
- Usługi jednorazowe manualne i automatyczne naliczanie przy wykonaniu zlecenia technika
- Usługi cykliczne okresowe naliczanie abonamentowe i bilingowe
- Pakiety usług, zarządzenie i kontrola technicznych parametrów sprzedaży pakietów usług
- Kwarantanna numerów telefonicznych po wyłączeniu numeru zarządzanie numerami
- Wydruki, raporty, zestawienia z central telefonicznych i ich parametrów (karty, porty, prędkości....)
Uprzejmie prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do funkcjonalności rozwiązania, jak również udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.
Podgląd rozwiązania Add-on rozszerzenie funkcjonalności SAP BO na branże telekomunikacyjno-internetową |
Spis tematyczny obrazów przykładowych:
- Konfiguracja z poziomu karty kontrahenta
- Konfiguracja parametrów telefonicznych i technicznych kart central
- Automatyczne wystawianie doumentów, analizy dokumentów do wystawienia, parametry
- Taryfikacja danych z central telefonicznych
- Konfiguracja z poziomu karty kontrahenta |
|
Karta klienta - zaznaczone funkcjonalność rozszerzona wykorzystywana w branży telefoniczno-internetowej |
|
Karta klienta - Konfiguracja klienta ramowego |
|
Karta klienta - Konfiguracja kaucji |
|
Karta klienta - Zlecenie aktywacji dezaktywazji usługi dla klienta |
|
Karta klienta - Konfiguracja pakietu usług |
|
Karta klienta - Zlecenie dla technika |
- Konfiguracja parametrów telefonicznych i technicznych kart centrali |
|
Konfiguracja - Słowniki parametrów telefonony, internet, pary miedziane |
|
Konfiguracja - Numery telefoniczne na obiektach |
|
Konfiguracja - Szczegóły do konfiguracji dla obiektu |
|
Konfiguracja - Parametryzacja usług dla wybranego numeru telefonicznego |
|
Konfiguracja - Parametryzacja usług dla wybranego portu z karty technicznej internet |
- Automatyczne wystawianie doumentów, analizy dokumentów do wystawienia |
|
Automatyczne wystawianie dokumentów - faktury, załaczniki, bilingi, kaucje |
|
Analiza dokumentów do wystawienie, odchylenie od średniej, analiza techniczna klienta z odchyleniem |
|
Zestawienie automatycznej wysyłki dokumentów w postacji elektoronicznej - bilingi, faktury, załączniki (pdf,xls) |
|
Zestawienie zleceń technika |
|
Zestawienie kaucji |
|
Zestawienie kontroli kaucji |
|
Zestawienie cesji i migracji klientów |
- Taryfikacja danych z central telefonicznych |
|
Taryfikacja - Słownik państ dla prefiksów połączeń |
|
Taryfikacja - Słownik dni świątecznych |
|
Taryfikacja - Definicja stref czasowych dla połączeń - symulacja przejścia przez strefy zdefiniowane |
|
Taryfikacja - Definicje central telefonicznych na obiektach |
|
Taryfikacja - Prefiksy połączeń - definicja i konfiguracja prefiksów zdefiniowanych |
|
Taryfikacja - Definicja i konfiguracja cennik połaczeń dynamicznych |
|
Taryfikacja - Kreowanie taryfy dla klienta na podstawie taryfy bazowej |
|
Taryfikacja - Konfiguracja taryfy dla klienta |
|
Taryfikacja - Taryfikacja danych bezpośrednio z centrali telefonicznej - agregacja danych dla numeru |
|
Taryfikacja - Taryfikacja danych bezpośrednio z centrali telefonicznej - szcegóły taryfikacji danych |
|
Taryfikacja - Podgląd w dane historyczne dla wybranej centrali - podgląd i export do pliku |
|
Taryfikacja - Eksport danych z taryfikacji do systemów zewnętrznych, plikowa wymiana danych - Raportowanie |
|
Taryfikacja - Przypisanie numerów telefonicznych do taryf zdefiniowanych |
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa. |
|
|