Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, WYSYŁKA PDF

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- ARCHIWIZACJA DOK, WYDRUKI

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUKI DOKUMENTÓW, ZAPIS PDF

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

EWIDENCJA I PLANOWANIE CZASU PRACY, PRACOWNICY, PROJEKTY ROZLICZENIA GODZIN PRACY

Przedstawiamy Państwu rozwiązanie porządkujące procesy związane z planowaniem i rejestracją godzin pracy przepracowanych przez pracowników. Aplikacja w prosty sposób daje możliwość dynamicznego tworzenia grafików pracy, przypisywania pracowników do realizowanych projektów, szacowanie czasu projektów, rozliczanie projektów, generowania kart pracy pracowników oraz zestawień.

Aplikacja posiada moduły które w prosty sposób dają możliwość dodawania pracowników, zakładania projektów, tworzenie powiązań pracownik-projekt, rejestrowania godzin pracy pod dane projekty przez kierownika lub przez samych pracowników w zależności od relacji pracownik-kierownik i poziomu uprawnień, automatyczne naliczanie nadgodzin i ich rozliczanie, deklarowanie dni wolnych, urlopów oraz szereg innych konfigurowalnych aspektów kart pracy i blokad weryfikujących dane wprowadzane.

Moduł raportowania i zestawień umożliwia pozyskiwanie informacji dla działu kadr, wydruki zestawień, kart pracy, export do Excel-a oraz możliwość plikowej wymiany danych z systemami kadrowo płacowymi.

Aplikacja została oparta na stabilnej bazie danych MSSQL Serwer co gwarantuje bezpieczeństwo danych a jednocześnie dostępność w wersji Express bez dodatkowych kosztów zakupu serwera bazy danych.

Rozwiązanie posiada funkcjonalność która została wdrożona i przetestowana, nie mniej jednak jest ona ciągle rozwijana i udoskonalana. Istnieje możliwość dostosowania i przebudowania funkcjonalności pod unikalną specyfikę Państwa firmy korzystając z istniejącego rozwiązania i zdobytego doświadczeniu.

Pobierz aplikację: Rejestracja czasu pracy i Rozliczeń pracownika - wersja Trial
Pobierz: Pakiet instalacyjny wydruki - Rejestracja czasu pracy i Rozliczeń pracownika

Uprzejmie prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji co do funkcjonalności rozwiązania, jak również udzielimy wyczerpujących informacji jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa w firmie.

Podgląd przykładowych modułów aplikacji ewidencji czasu pracy
Podgląd i edycja grafiku/karty pracy pracownika - podgląd tygodniowy.
Podgląd i edycja grafiku/karty pracy pracownika - podgląd miesiąca.
Zestawienia czasu pracy dla projektów – moduł akceptacji i raportowania czasu pracy pracowników.
Karta pracy pracownika.
Moduł przypisania pracownika do projektów w ramach których będzie rejestrował godziny pracy.
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.
O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt