Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

- WYSYŁKA WEZWAŃ DO ZAPŁATY

- WYSYŁKA POTWIERDZEŃ SALDA

- WYCIĄGI BANKOWE, PŁAT. MASOWE

- FAKTURY-DOKUMENTY OKRESOWE

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- INTEGRACJA Z IDOSELL SHOP

  + KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- SAP CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

  DOK: PW,RW,MM DOK: PRODUKCJA

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- INTEGRACJA Z MAGENTO

- INTEGRACJA GUS, VIES, MF

- INTEGRACJA Z DHL

- INTEGRACJA Z INPOST

ROZWIĄZANIA SAP HANA

- MODUŁ TRANSPORT, SPEDYCJA

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE HANA

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

- SAP CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

  DOK: PW,RW,MM DOK: PRODUKCJA

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUK DOKUMENTÓW, ARCHIWUM

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- PRODUKCJA - CZYNNOŚCI, PROCESY,

  ETYKIETY, APLIKACJE CZYTNIKOWE

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

MOBILNY HANDLOWIEC

Przedstawiamy Państwu aplikacje do mobilnego wsparcia przedstawicieli handlowych. Aplikacja wykorzystuje najnowsze technologie i przeznaczona jest na urządzenia przenośne takie jak smartphony i palmtopy.

JOPAL Mobilny Handlowiec jest w pełni zintegrowany z system SAP Business One, dzięki czemu przedstawiciel handlowy ma dostęp do wszystkich niezbędnych informacji gromadzonych w systemie do zarządzania przedsiębiorstwem.

Aplikacja może również współpracować z dowolnym system do zarządzania  przedsiębiorstwem, system sprzedażowym poprzez bezpośredni dostęp do bazy danych lub wymianę danymi poprzez synchronizację danych korzystając z połączenia sieciowego wewnątrz już firmy .


Mobilny Handlowiec pracuje w dwóch trybach on-line i off-line.

1. Wersja on-line bazuje bezpośrednio na bazie danych umieszczonej na serwerze klienta, co pozwala na bieżąco w czasie rzeczywistym synchronizować dane pomiędzy urządzeniem mobilnym a serwerem bazy danych. Ten typ pracy jest najwygodniejszy zarówno dla handlowca jak i osób z obsługujących sprzedaż, ponieważ wszelkie zmiany (stany magazynowe, płatności, stan realizacji zamówień, itp.) w systemie do zarządzania przedsiębiorstwem są automatycznie widoczne na urządzeniu mobilnym. Wszystkie nowe zamówienia zatwierdzone na urządzeniu mobilnym automatycznie znajdują się na bieżąco w systemie do zarządzania, lub systemie sprzedaży.

2. Wersja off-line bazuje na danych gromadzonych bezpośrednio na urządzeniu mobilnym (Mobilna baza danych na urządzeniu). Na początku pracy handlowiec przeprowadza aktualizujące danych na urządzeniu mobilnym (kontrahenci, indeksy materiałowe, stany magazynowe, rozrachunki). Synchronizacja danych odbywa sie poprzez sieć bezprzewodową Wi-fi lub wystawiony adres IP z systemem SAP Business One lub innym systemem do zarządzania wykorzystywanym w przedsiębiorstwie. Podczas pracy w terenie handlowiec bazuje na tych danych i gromadzi zamówienia na swoim urządzeniu mobilnym, po powrocie do biura synchronizuje zmówienia, które są importowane do systemu SAP Business One lub innego systemu do zarządzania.


Zakres funkcjonalny:

  • Pełna oferta towarów i usług - szczegółowe informacje o wyrobach,
  • Pełne dane o kontrahentach wraz z kontaktami,
  • Wystawianie zamówień,
  • Współpraca z wieloma magazynami,
  • Aktualne cenniki - praktycznie dowolna ilość cen, łącznie z cenami dedykowanymi dla konkretnych grup kontrahentów na wybrane kategorie asortymentowe,
  • Bieżące stany magazynowe,
  • Kontrola zaległości kontrahentów wraz ze szczegółami zaległych, nierozliczonych dokumentów,
  • Kopiowanie dokumentów,
  • Szybka i wygodna praca dzięki bardzo efektywnemu mechanizmowi sortowania i wyszukiwania,
  • Windykacja należności.


Korzyści biznesowe:

  • Zautomatyzowanie i usprawnienie pracy przedstawiciela handlowego,
  • Szybka rekcja na zmieniające się potrzeby klientów,
  • Finalizacja transakcji bezpośrednio w trakcie wizyty u klienta,
  • Redukcja kosztów - nikt nie musi powtórnie rejestrować dokumentów do systemu w firmie. Dokument po wprowadzeniu przez handlowca lub sprzedawcę w terenie automatycznie trafia do systemu w centrali,
  • Bezpośredni i szybki dostęp do danych zgromadzonych w systemie SAP Business One,
  • Łatwe i proste dodawanie informacji do systemu bez względu na czas i miejsce,
  • Poprawa wizerunku firmy poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii.


Wymagania techniczne:

  • Urządzenie mobilne typu Pocket PC,
  • System operacyjny Windows Mobile,

Podgląd aplikacji mobilnej
Wybór bazy i logowanie
Synchronizacja danych – kolektor danych
Wybór opcji
Wybór kontrahenta do zamówienia
Wybór jednostkowy indeksu materiałowego do zamówienia
Wybór wiekszej ilości indeksów materiałowych do zamówienia
Podgląd tworzonego zamówienia
Podgląd indeksów zamówienia
Edycja ilości zamawianej
Edycja ceny indeksu z podpowiedzią cennika
Ustawianie daty realizacji zamówienia
Możliwość dopisania uwag
Podgląd wystawionych zamówień
Eksport zamówień od systemu np:SAP BO
Saldo zobowiązań kontrahentów
Szczegóły salda kontrahenta
Podgląd magazynu
Podgląd magazynu - konfiguracja
pobierz dokument
Podgląd aplikacji stacjonarnej - Wystawianie zamówień
Mobilny handlowiec aplikacja stancjonarna jest łącznikiem pomiędzy systemem zarządzającym firmą (np: SAP BO) a urządzeniem mobilnym. Dokumenty z urządzenia mobilnego trafiają właśnie tutaj gdzie automatycznie lub manualnie są wystawiane w systemie.
Praca urządzenia mobilnego w trybie bezpośrednim (On-Line) jak również praca w trybie kolektora danych (Of-Line) sprowadza sie do wystawienia pośredniego dokumentu w aplikacji mobilnej stacjonarnej. Daje to możliwość powtórnej weryfikacji takiego zamówienia wystawionego przez handlowca.
W sytuacji gdy mamy pewność do danej grupy handlowców co do jakości ich zamówień aplikacja może pracować w tle bez manualnej weryfikacji wystawiane są dokumenty w wystemie zarządzającym firmą.

Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.

O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt