INTEGRACJA SAP BUSINESS ONE Z ALLEGRO - NOWE API ALLEGRO REST API
Przedstawiamy Państwu rozwiązanie integrujące Sap Business One z Allegro.
Integracja rozwiązań pozwala na obsługę sprzedaży realizowenj w platformie Allegro, dokumenty sprzedaży, statusy dokumentów, stany magazynowe, kartoteki towarów, kartoteki klientów, adresów itp. podlegają synchronizacji w Sap Business One. W zależności od statusów dokumentów w Allegro realizowany jest proces rejestrowania zleceń sprzedaży, fakturowania, przyjmowania płatności, księgowania różnic, rozrachunków w Sap Business One.
Dodatkowo w celu osiągnięcia pełnej spójności miedzy systemami Allegro a Sap Business One a jednocześnie porządkując proces kontroli wydania z magazynu pod dokument sprzedażowy proponujemy wdrożenia na magazynie Kontrolę Wydania Magazynowego która integrując się z Sap Business One i Allegro uczestniczy wprawidłowym wydaniu towarów, przekazaniu statusów dla logistyki, pozyskiwaniu plików wydruków dokumentów sprzedażowych, etykiet logistycznych itp.
Zintegrowanie tych trzech systemów pozwala zautomatyzować pracę, uniknąć pomyłek i zapewnić wysoki poziom przejrzystości danych w całym procesie sprzedaży.
Możliwość prezentacji danych i zarządzania integracją z poziomu Sap Business One z rozwiązania integrującego się Add-on.
Rozwiązanie wykorzystuje nowe api dedykowane przez allegro REST API
Opis zasady działania:
Uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem 502-579-140 w celu uzyskania szczegółowych informacji co do działania rozwiązania jak i ceny. Chetnie udzielimy wyczerpujących informacji jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.
Przybliżony zakres funkcjonalny:
Dodawnie zleceń sprzedaży w Sap w zależości od statusu zamówienia Allegro
Aktualizacja zleceń sprzedaży w Sap, reagowania na zmiany w zamówieniu w Allegro.
Dodawanie kontrahentów, adresów odbioru faktury, adresów odbioru dostawy, kontaktów.
Dla każdego zamówienia weryfikacja adresów, i zakładanie nowych w przypadku zmiany dla zamówienia.
Dodawanie faktur na podstawie zrealizowanego zlecenia sprzedaży.
Dodawanie płatności na podstawie faktury.
Integracja kartotek materiałowów, stanów magazynowych.
Integracja z kontrolą wydania
Przenoszenie statów zamówień, informacji dodatkowych, prezentowanie danych pobranych z Allegro.
Pobieranie/generowanie wydruków dokumentów (pdf) powiązanych z dokumentami.
Wysyłka dokumentów pobranych/wygenerowanych przez E-mail.
Prezentacja dokumentów/inforamcji w systemie Sap.
Rozwiązanie jest otwarte na nową funkcjonalność którą możemy dla Państwa zaimplementować i dostosować pod specyfikę pracy u Państwa w firmie. Jesteśmy otwarcji na Państwa pomysły i zapraszamy do współpracy.
|