Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
OFERTA

SAP BUSINESS ONE

- zakres funkcji
- dla dyrektora zarządzjącego
- dla dyrektora finansowego
- dla dyrektora handlowego
- dla kierownika IT
- dla głównego księgowego


TWORZENIE STRON
I PORTALI INTERNETOWYCH

SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE

TWORZENIE APLIKACJI

BIURO RACHUNKOWE

SAP BUSINESS ONE


Korzyści biznesowe dla dyrektora handlowego:

Zwiększasz sprzedaż, rozwijasz dział, zdobywasz klientów. Jak radzisz sobie z zarządzaniem swoim działem? Faktury wystawione bez zamówienia, bo gdzieś zaginął faks, na podstawie którego sporządzano zlecenie. Klientowi, na którym bardzo Ci zależy, nie możesz na czas dostarczyć towaru, bo stany magazynowe były nieaktualne. Spada efektywność handlowców pracujących w terenie.
Chciałbyś uwolnić się od tych problemów? Z SAP Business One to możliwe.
Dzięki SAP Business One:

  1. Uzyskasz pełny obraz realizowanych transakcji

W prosty sposób ustalisz zysk brutto, ogólny i w przypadku oferty, zapasów poszczególnych sald. Sprawdzisz też, ile firm jest zainteresowanych Twoją ofertą, ile transakcji jest w trakcie obsługi, a ile zrealizowanych. W jakim stopniu uzupełnić zapasy w magazynie, aby nie było opóźnień w dostawach. System ostrzeże Cię, że saldo na koncie zostanie przekroczone, jeśli zatwierdzisz transakcję na sumę 50 000 złotych i że kontrahent chce zamówić kolejną partię towaru, choć spóźnia się z zapłatą za poprzednią.

  1. Szybko ocenisz wartość danego klienta

SAP Business One wskaże Ci, jaka jest intensywność zamówień i jakość Twoich klientów. Zobaczysz, ile kosztuje Cię obsługa, kto zamawia najwięcej, z kim warto porozmawiać o rabacie. Wprowadzasz do systemu kilka liczb i robisz symulację - w kilka chwil uzależniasz cenę towaru od wartości zamówienia, zasad rozliczenia i dotychczasowych terminów. Następna oferta będzie dostosowana do kosztów, jakie ponosisz. Wyślesz ją bezpośrednio z systemu, podobnie jak faks, e-mail czy sms.

  1. Bez trudu oszacujesz, co najbardziej się opłaca

W kilka minut sporządzasz raport o najlepiej sprzedających się usługach lub produktach, zobaczysz, jak przebiegała sprzedaż narastająco, w kontraktach stałych i jednorazowych, z podziałem na marki i według dostaw. Przeciągasz tylko wartości pól, aby wstawić komórkę w pozycje menu, a system sam pokazuje zależności.

  1. Poprawisz wynik finansowy

CRM przechowuje wszystkie informacje o klientach - sprawdzisz, jakie ceny podano ostatnio w ofercie - dla określonych klientów, na dany towar, w określonym czasie. Będziesz mógł polepszyć przepływ środków pieniężnych, bo łatwo sprawdzisz limit kredytowy klienta, a Tym, którzy mają nierozliczone faktury udostępnisz portal, gdzie będą mogli je przeglądać. Skończą się nadużycia - nie ma możliwości, by ktoś złożył ofertę poza systemem, bo system jej nie obsłuży, a dodatkowo poinformuje Cię o tym fakcie. Będziesz mógł monitorować handlowców spoza centrali, ustalać precyzyjne marże i tak dobierać premie, aby nie były uzależnione tylko od zysków, ale od tego, jakie ponoszą oni koszty.

  1. Twoi pracownicy będą działać efektywniej

Nie będą już marnować czasu na kilkakrotne wpisywanie tych samych danych, przeglądanie papierów, przekładanie segregatorów. Pod rekordem klienta znajdują ofertę, jaką do niego wysłano. Mogą szybko sprawdzić ją z zamówieniem. Nawet gdy jest ono realizowane w częściach, faktura wystawi się po zrealizowaniu całości, automatycznie, i nie ma mowy o pomyłce. Zintegrowany system daje handlowcom spoza centrali dostęp do bieżących cenników, stanów magazynowych i innych ważnych danych. Mogą oni automatycznie składać zamówienia.

Zapraszamy do składania zapytań: sap@jopal.com.pl

O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt